  • Data: 2017-09-08 21:59:29
    Temat: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ostaną się nawet wróble języczki.

    Pewnie, ręczny miotacz napalmu byłby jeszcze skuteczniejszy.
    I ten Twój hejkowy przedpiśca też pewnie by pier... pierniczył
    jaki to ekologiczny jest. Ten napalm. I to na newsgrupie nomen
    omen ogrody: jak nie urok, to sraczka - jak nie Roundup, to XM42.

    Może takim domorosłym feuerwehrmannom, szwendającym się po
    ogrodach, warto powiedzieć, że rdest ptasi - rozpaczliwie
    walczący o przetrwanie - jest rośliną leczniczą? Nie, nie
    warto. Niech sczezną. Ogrodowe fojermany.