    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 29 Oct 2014 14:49:19 -0700 (PDT)
    <4...@g...com>
    <m2rjqn$kor$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Rekuperator
    From: k...@g...com

    W dniu środa, 29 października 2014 21:48:25 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    ludzie w Polsce montują zwyczajnie nie dają żadnych efektów ekonomicznych bo są za
    małe. Co do świeżego powietrza mogę się zgodzić. Ale świeżego i ugrzanego do jakiejś
    użytecznej temperatury już nie. Marketingowy bełkot pod nazwą sprawność temperaturowa
    nie istnieje w realu. A szczytem ignorancji była tutaj kiedyś informacja że to nic że
    w mrozy rekuperator zamarzł bo i tak jest dobry.

    > Nie mam więcej pytań.
    >
    > --
    > Pete

    Cieszę się że mamy taki sam stosunek do samochodu który nie chce zapalić, znaczy się
    ze jest spierdolony. Odpowiedziałem na Twoje pytanie. Przez grzeczność mógłbyś
    napisać dlaczego kaleczysz pisownie i piszesz doopy zamiast dupy. Kiedyś na onanecie
    tak było że trzeba było kombinować bo jakiś głupi chuj zrobił że dupa, chuj, kurwa
    itp nie przechodziły. Coś jak ruska telewizja. Pokazywali na jakimś importowanym z
    Rosji programie kryminalnym porozrywane ciała ludzi, urwane głowy, obcięte przez
    pociągi nogi i przecięte na pół przez pociąg zwłoki. Pamiętam że zawsze tam były po
    rosyjsku napisy co ludzie mówili. I jak mówili pizda, chuj itp to na napisach była
    pierwsza litera i wykropkowane a na fonii było piiiiii. W tłumaczeniu na polski
    lektor pomijał takie "brzydkie" wyrazy. Przyznasz że to była zajebista durnota. Tak
    przy okazji. jeszcze mi się nie zdarzyło żebym ja albo ktoś z kim jadę, jak jakiś
    dureń coś na drodze odwali, usłyszał lub powiedział " ach ty niegrzeczny". Zawsze
    jest to wydarcie się " co chuju robisz". Masz samochód?