    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperator
    Date: Thu, 30 Oct 2014 10:29:11 +0100

    W dniu 2014-10-30 o 09:58, Kris pisze:

    > Tu zgoda. Bywały dyskusje czy tańsze mycie w zmywarce czy ręcznie.
    > Dla naczyń i higieny to bez znaczenia bo ręcznie tez można dokładnie umyć fakt że
    może to wyjść drożej i bardziej pracochłonne.

    > A w którym miejscu ja wydałem opinie o went mech? Napisałem tylko że ekonomicznie
    jest droższa, nie napidsałem że jest do dupy chyba nawet napisałem że większych wad
    nie ma.
    "Went mech to taki "luksusowy" dodatek nic specjalnie użytkowo nie
    wnoszący bo powtarzam że przy braku went mech komfort jest również wysoki."

    To nie znaczy, że went mech jest do d...?

    > Użytkuje i użytkowałem wcześniej w innych miejscach zamieszkania went grawitacyjna
    i stiwerdzam ze braku komfortu niem. To raczej użytkownicy went mech twierdzą że jest
    dyskomfort przy went grawitacyjnej(czyli to z tym apple to raczej do nich)
    > W pracy od kilkunastu już lat siedzę po kilka godzin dziennie w biurze z went
    mechaniczna i nie wiedze jakiejś specjalnej przewagi pod względem komfortu od mojego
    domu gdzie went mech nie mam.

    Problem jest taki, że niewiele osób dodaje went mech+ reku do
    pomieszczeń, gdzie wcześniej była went. grawitacyjna.
    Dlatego też trudno obiektywnie porównać oba rozwiązania.

    > Pewnie nie zaprzeczysz że w domu gdzie jest went mech tez komary bywaja.

    1 na tydzień. w przypadku otwartych okien, będą ich dziesiątki.

    > Dokładnie tak. Z rzeczy które wymieniłeś centralny zmiękczacz wody + filtr u mnie
    wcale niepotrzebny co nie znaczy że u kogoś innego może być niezbędny. Aczkolwiek o
    zmiekczaczasz tu trochę dyskusji chyba tez było i wychodziło te do domowego użytku to
    trochę takie zabawki niespecjalnie działające tak jak by użytkownik chciał.

    Ja znam kilka osób bardzo zadowolonych ze zmiękczacza. A uzasadnienia
    ekonomicznego nie ma żadnego, bo woda choć twarda jak stal, to jest w
    górnej granicy normy - czyli nadaje się do użycia/spożycia.

    >nowym domu.
    > Jeśli wpłynie. I to jest właśnie ten marketing że za jakiś czas wmówią że wpływa.
    Pewnie teraz tego nie używasz i co jakoś niekomfortowo się czujesz?

    Bez zmywarki dobrze się czułem, dopiero po zakupie zmywarki 'poczułem
    różnicę'.

    > Wiesz kilkanaście już lat temu sprzedawałem coś co się nazywało "osmotyczny filtr
    do wody" Kosztowało wtedy grubo ponad 2tys a było gówno warte. Ale dobrze
    przeszkolony akwizytor, robiący odpowiednie prezentacje i ludzie to kupowali.

    Gówno warte, bo?

    Tak samo kogutek uważa o budowie domu. Jemu mieszkanie w kamienicy w
    centrum Łodzi wystarcza i za głupków uważa tych, co wolą mieć własny dom.

    --
    Pete