  • Data: 2016-09-15 10:43:32
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem ale dla wielu kupno drogiego rekuperatora bylo rzutem na tasme i sie okazalo
    ze to byly zle wydane pieniadze. Rekuperatory w krotkim czasie stanialy polowe. I tak
    sa jeszcze mocno przewartosciowane. Technologicznie sa daleko za duzo tansza pralka.
    Brakuje im do taniej lodowki. Gdyby jeszcze koszty wejscia byly wysokie. Ale nie sa.
    Zwlaszcza jak zaczeli elementy na wymienniki robic tak jak sie robi kubeczki
    jednorazowe. Nie poniesli kosztow reklamy, widziales gdzies reklamy rekuperatorow w
    telewizji? Ja nie. Rekuperator na 150 m2 powierzchni powinien kosztowac z szescset,
    siedemset zlotych. Tyle jest wart w detalu.

    Ale tak jest ze wszystkim.
    Ja zapłaciłem prawie 10 tys za przepompownię ścieków.
    I tam też nie ma wielkiej filozofii. Beczka, pompa, sterownik.

    A kosztuje dyszkę.

    --
    Pete