  • Data: 2016-09-16 21:01:57
    Temat: Re: Rekuperator - bełkot marketingowy
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-09-16 15:40, Kris wrote:
    > Lata temu na biwaku w Łebie koleżanki nie chciały z nami tzw jaboli pić bo
    śmierdziały im. Kumpel stwierdził ze przyniesie lepsze wino. W drugim namiocie
    przelał jabola do butelki po droższym winie. Uwierz mi że nagle jabol przestał
    dziewczynom śmierdzieć;)

    Ojtamojtam! Wiadomo, że opakowanie ma znaczenie. Zgaduję, że i Wam nie
    chciałoby się po jabcoki ganiać jeśli koleżanki miałyby słabe opakowanie ;-)

    > Norma dla went mech to 1 podobnie wymiana na godzinę
    > Jak tam wg Ciebie z komfortem u tych co mają ustawione swoje went mech na 3 razy
    mniej?

    No *ujówka, że tak powiem. Powinno wciągać sprzęty i mieszkańców do
    anemostatu i/lub wywiewać z pomieszczeń. Dopiero wtedy się liczy.
    Zadowolony? ;-)

    > Bo grawitacyjna wg sprzedawców i posiadaczy rekuperatorów generuje potężne
    straty(czytaj zapewnia więcej wymian) więc tak mi wychodzi że powinno być bardziej
    komfortowo jak u tych z 1/3wymiany + reku;).

    NopaczPan! To może ta WG wyciągała mi powietrze z płuc? A ja gupi
    myślałem, że tam jest po prostu duszno. ;-)

    Piotrek