  • Data: 2020-06-27 09:24:05
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: budynPL <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 czerwca 2020 00:43:56 UTC+2 użytkownik Kadar napisał:

    > Kiki ale LGBT to nie żadna ideologia. Ideologię to stworzyli ci, którzy nie
    tolerują inności. Homoseksualistą się jest albo nie. Gdzie tu jest ideologia. Natura
    nie tworzy ideologii. Tworzy odmienności a my jako element tej natury musimy się
    nauczyć ją akceptować taką jaka jest. Nie umiemy tego dlatego uczymy się. Jedni
    szybciej inni wolniej ale uczymy.

    ależ gdzie tam. Natura tworzy inności w postaci zachowań homoseksualnych, jest tego
    nikły procent, i do takich ludzi, zwłaszcza w Polsce od zawsze panowała pełna
    tolerancja. Nigdy homoseksualizm nie był penalizowany, na głębokiej podkarpackiej
    prowincji nikogo nie obchodzi że dwóch facetów mieszka razem.
    Natomiast do rzeczywistej politpoprawnej władzy dopadła się banda ideologów którzy
    głoszą:
    -niewielka część homo będzie ustalać normy dla wszystkich
    -płeć można sobie wybrać
    -ale jesli wybierzesz homoseksualizm to nie wolno ci już wybrać w druga stronę (w
    kanadzie są przepisy karne dotyczące pomocy konwersji homo->hetero)
    -nalezy seksualizować dzieci. (W sposób oczywisty jest to zbrodnia na dzieciach bo
    się je krzywdzi na całe życie)
    -w parciu na małżeństwa homo w ogóle nie chodzi aby zaistniały takie - a chodzi aby
    zniszczyć tradycyjne małżeństwa oraz w efekcie zniszczyć całe wielowiekowe
    osiągnięcia cywilizacji zachodniej.

    i tak dalej, możemy pogadać ale grubą naiwnością jest twiedzenie że nie ma ideologii
    lgbt.
    Realnym efektem jest wzrost populacji lgbt nie z powodów naturalnych, genetycznych a
    światopoglądowych - jesli się namiesza młodemu człowiekowi w głowie, doprowadzi na
    skraj desperacji to pena ich część sobie pomysli "ja jestem nieszczęsliwy - to moze
    ja jestem homo? ot, spróbuję"

    b.