  • Data: 2012-07-31 22:23:56
    Temat: Re: Rezydencja z rozmachem
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jv9e56$4bl$2@inews.gazeta.pl...

    > Kwestia definicji :-)

    Robert, jakiej definicji?
    Puknac to sie mozna w czolo i zadac sobie trud poznania semantyki. Puka sie
    cos czyms, o ile czyms moge zrozumiec, to uprzedmiotowienie zony/corki/tzw.
    laski wogole nie wchodzi w gre.
    Widzisz to jest kwestia podejscia. W zyciu nie przyszlo mi do glowy, ze
    pukam zone, czy moze jest moja dupa, w domysle panienka widziana od pasa w
    dol do pukania. Reszta nie ma znaczenia.
    Nie chodzi o definicje, a o podejscie do zycia, ludzi i takie tam jakies
    zamieszchle jak widac pierdoly.

    Pozdro.. TK