    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Robot
    Date: Sun, 14 Feb 2021 22:32:10 +0100

    On 14/02/2021 21:35, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie pytałem o nic innego jak traktor. Jeśli w tym temacie zostalo wymienione sporo
    usterek i niedoróbek i ponoć nie są to wszystkie to znaczy że wyrób jest zły.

    Nie, jest tylko niespełniający głupich i wyśrubowanych wymogów kogoś tak
    zarozumiałego, jak ja. Miliony suwerenów, kupujących Roomby nie mogą się
    mylić. I w zasadzie nie mylą się, o dziwo. Działa, sprząta, wszyscy
    zadowoleni.

    Ja jestem z zasady niezadowolony. Ale ja też jestem zwykłym pieniaczem
    który czepia się że zębakta jest z plastiku a nie metalu. Kogo z
    kupujących to obchodzi, w zasadzie?

    I abyśmy się dobrze zrozumieli: w domu znajmych od 2 lat zapiernicza
    robocik za 400zł, kupiony w jakimś niemieckim Aldi czy czymś
    Biedrokopodobnym. Też piknie, choć baterii już nie wymienią. Ja mogę.
    Czy warto było? Nie wiem, nie mnie to oceniać. Myślę że wszyscy na tym
    wygrali, no może poza kilkoma frajerami którzy kupili Viledę i po
    zobaczeniu napędu przypomniały im się kiepskie zabawki na baterie, z PRL.