  • Data: 2010-05-14 09:59:00
    Temat: Re: Rozgałęzienie ze skrzynki bezpiecznikowej
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miki" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:74bfbcaa-fab5-4c01-bb17-6c912c5b2ee4@k29g2000yq
    h.googlegroups.com...
    >Tak właśnie chciałem zrobić, tylko trochę boję się pracować pod
    >napięciem... :-P

    No to nie pracuj, mnie sie zdarzało ale ja z tego żyję :-) Dogadaj sie z
    jakim elektrykiem to ci wyłączy BM-y w złaczu.

    >Przed chwilą dowiedziałem się z czym może być problem:
    >W rozdzielni w domu mam zainstalowany tzw. ogranicznik mocy (czyli S-
    >ka C20)

    tego układu nie rozumiem, to zabezpiecznie powinno być w szafce w płocie.
    Moze inna moda jakas a moze sie mylisz ;)

    >Są jakieś przeciwwskazania?

    nie wiem bo nie rozumiem układu - zrob fotke szafki licznikowej zebym
    zobaczył co tam jest i rozdzielnicy w domu, wyslij mi na priv to doradze.
    pisz na budyn maupa riders . pl

    a ten s w rozdzialnicy w domu jest zaplombowany?

    b.