  • Data: 2009-10-30 08:40:20
    Temat: Re: Rozgrzalem podlogowke.
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ghost <g...@e...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > W jakim celu rozprowadzac zimna wode, gdy na zewnatrz jest 9 stopni?

    o ile się domyślam(...) to piec sterowany pogodówką przy takiej
    temperaturze zewnętrzenej nie musi rozprowadzać zimnej wody,-

    > Ale juz nie dopytales o argumenty na poparcie ekonomicznosci i
    skutecznosci
    > w tych warunkach?

    > A jak weryfikujesz to "sprawdzanie sie"?
    oczywiście, że próbowalem manipulować na początku pracą pompy poprzez
    zwykłą ciekawość, może jakąś pazerność?.Nie dało to lepszych wyników, więc
    wróciłem do zaleceń serwisantów.. Niewykluczone jednak, że zarażony
    wnioskami z lektury Tych i innych wywodów- znowu sięgnę do obszernej
    instrukcji Sterowania i coś "pokręcę..?