  • Data: 2016-06-12 08:22:03
    Temat: Re: Rozkminki wentylacyjne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 11 czerwca 2016 23:53:22 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kris, a do czego wlasciwie jest Ci to potrzebne?
    Prawdę mówiąc sam nie wiem. Stoi to po wiatą to i uruchomić chciałem;) Wieczory
    długie, grzebać lubię to kombinuję.
    Pewnie prędzej czy później na olx wyląduje
    Do pompowania taczki mam kompresor z agregatu od lodówki.

    > Ja wiem, ze roznica w cenie jest geometryczna, ale coz. Ze sprezarkami
    > jest jak z myjkami. Co by nie pisali na pudelku to i tak z czegos
    > taniego samolotu nie będzie.
    Racja
    Lavor którą kupiłem(750zł chyba) ze 3-4 lata temu(dyskutowaliśmy wtedy o myjkach)
    właśnie padła. Kilkunasto już chyba letniego Karchera HDS 760 z popękaną
    wężownicą(reszta działała super) wystawiłem na olx i za kilka dni dobry człowiek
    1200zł dał.
    .
> [...]
    > wydawalo na poczatku. Po pierwsze bywa nie rzadko, ze smarowanie ukladu
    > tlokowego sprezarki realizowane jest przez uklad olejenia silnika do
    > ktorej przykrecona jest sprezarka. Po drugie to sa stosunkowo
    > malowydajne urzadzenia do bardziej wymagajacych zastosowan domowych. To
    > znaczy kolo w taczce napompujesz, ale do malowania to sie nada srednio.
    > Ale skoro to juz masz to nic prostszego jak podlaczyc to to do zbiornika
    > byle jak i zmierzyc czas napompowania zbiornika. Na Bolka oko jak Ci
    > pasuje to sprezarke masz niewielkim nakladem pracy. Zwykle jednak szkoda
    Kilka lat temu ze kilka sprężarek tak zrobiłem- zbiornik ze Stara i sprężara z tegoż
    auta również. Dokładałem silnik, osprzęt, kołka wszystko do kupy i działało. Nawet
    udawało to się sprzedać z zyskiem pobliskim Kaszubom. Zysk był dlatego że pompa i
    zbiornik darmo były:)
    Sprężarka z tamtych czasów została właśnie