eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRozszerzalność cieplna posadzki z ogrzewaniem podłogowym-obliczeniaRe: Rozszerzalność cieplna posadzki z ogrzewaniem podłogowym-obliczenia
  • Data: 2009-09-01 08:02:24
    Temat: Re: Rozszerzalność cieplna posadzki z ogrzewaniem podłogowym-obliczenia
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h7ii1o$bj2$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jak to rozkuwanie Ci wyjdzie. Nad drzwiami za pewne jest nadproze
    > zbrojone, kucie tego przyjemne nie bedzie, a pretow rozcinac nie wolno.

    z tego co pamiętam to zostało nad futryną jakies 4 cm pianki, tak nawiasem
    ciekawostka - stare budownictwo i nadproża brak, tzn od razu pustak ;P aż
    strach byłoby kuć... a co do skuwanjia to miałem na mysli tynk. bo ale
    raczej zaryzykuje przycięcie tych drzwi, znajomy powiedział ze nie powinno
    się nic dziać a najwyżej będize te drzwi jakoś wzmacniał .