  • Data: 2009-11-10 18:48:40
    Temat: Re: Runęła elewacja na Suchaninie
    Od: Józef Małczyński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:jo89s6-7rf.ln1@news.yarross.net.pl...

    > A co ma byc?

    Ma być dobrze: dobrze przemyślane, dobrze zaprojektowane, dobrze
    zorganizowane, dobrze wykonane, dobrze odebrane, dobrze zapłacone.
    Tutaj było tylko to ostatnie dobrze. Wspomne: Towarzysze, dobrze być
    miało, ale wyszło jak zwykle.
    Podłoże tu do dupy, warstwa sczepna pewnie też nieobecna. Powinien być
    projekt termomodernizacji bo budynek wysoki- był? Zapewne nie. W
    projekcie powinny być opisane ; sposób montażu styropianu(placki,
    grzebień, ilość, grubość) oraz jakie kołki montażowe, gdzie i ich
    ilość. Także: uwaga Panienki - w elewacji wentyluje się również połać
    elewacji. Dziwne ale medycyna zna takie przypadki. Za inercję w
    reakcji na zgłoszone pękanie powinien cudak odpowiedzieć. A wykonawcę
    ogolić na łyso, wytarzać w pierzu i boso przez miasto przegonić.
    Alleluja