  • Data: 2022-07-18 12:00:48
    Temat: Re: Rusztowanie warszawskie - usztywnienie
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/07/2022 10:50, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Takie nie wystarczą?
    > https://allegro.pl/oferta/ramka-rusztowanie-warszaws
    kie-pas-sciagajacy-20m-6916517284

    Wystarczą, ale te co widzałem wyglądały o wiele bardziej profesjonalnie
    ;) Dlatego pytam.

    To nie jest problem usztywnić byle paskami i pewnie tak zrobię. Ale
    zaciekawiło mnie, że ktoś produkuje do tego jakieś profesjonalne pasy,
    pierwszy raz w ogóle widzę rusztowanie usztywnione w ten sposób i od
    razu nie moge ich znaleźć w sprzedaży. Nie wykluczone, że to samoróbka
    była. Jak się stoi samochodem przez 20 sekund przy obcym płocie, to mało
    czasu na analizę...