  • Data: 2010-01-17 09:09:56
    Temat: Re: Rysy w wylewce
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Sty, 22:28, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:efc91d29-1591-45f4-826b-606f59b50978@
    m25g2000yqc.googlegroups.com...

    > To jest budowa a nie twój samochód.

    Znam wielu takich, ktorzy mieszkaja w ciasnych norach, ale "Mercedes
    musi byc", zeby sasiedzi widzieli: samochod musi byc cacy, a dom -
    byle jak ?

    >  I jak slusznie zauwazyles gwózdz dotyka wtedy betonu który jest alkaliczny
    > wiec w czym problem ?

    Juz wczesniej napisalem, ze beton jest alkaliczny w glebi - natomiast,
    tuz pod jego powierzchnia ( ok 5 cm) jest skarbonatyzowany.....- tam
    nie jest juz alkaliczny.

    > Nie musi. Wystarczy ze ten tluszcz chroni gwózdz przed korozja a widac ze
    > chroni bo lezy miesiacami na hurtowni i tluszcz go konserwuje.

    > Ile tej pary masz w podllodze ? Nieraz zdazylo mi sie wyciagac gwózdz z
    > deski która cale czas byla gdzies pod dachem w domu wiadomo ze deski
    > trzymaja wilgoc a gwózdz jest srebrny po wyjeciu.

    Pary, a nawet wody, moze byc w posadzce duzo, bo jest chlodniejsza i
    tam moze dochodzic do kondensacji.

    > Marek

    Marek