  • Data: 2014-05-13 22:52:43
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1b71f0d1-ed69-45e6-a019-4882064d7018@googlegrou
    ps.com...

    Hitlerowcy też nic złego nie robili, przecież tylko wypełniali
    rozkazy...
    Co za debilne tłumaczenie?
    Chcesz kraść, kradnij ale nie przekonuj siebie i innych że nic złego nie
    robisz.
    Wisi mi serdecznie dobro TVN, gazety oraz wszystkich innych
    politykierów, ale blokowanie reklam to zło.
    Ktoś się wysila, publikuje swoje prace i chciałby minimum zwrotu kosztów
    (albo i zarobić, czemu nie?), a Ty nawet parę bajtów ze swojego
    transferu nie oddasz w zamian?

    A jak nie patrzę na te (nachalne) reklamy omijając je wzrokiem
    to mam się czuć winny względem ich autora?
    A jak bez czytania zamykam wyskakujące okienka to
    odbieram chleb komuś kto publikuje swoje "prace"?

    A jak to robi za mnie ktoś inny wyręczając mnie z klikania?
    -nie zdarzyło Ci się spod drzwi odprawić domokrążcy nie
    wysłuchawszy co ma do zaoferowania?
    g.

    Nie zgadzasz się na warunki, nie korzystaj, albo korzystaj albo miej
    chociaż minimum przyzwoitości i nie przekonuj innych że tak jest dobrze.

    Na tym świecie za darmo to nawet trudno umrzeć, a żyć się nie da.
    --
    ZZ@private