eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRzecz dzieje się w Polsce › Re: Rzecz dzieje się w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Date: Fri, 16 May 2014 11:51:49 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <ll4n40$lt6$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <lkomms$4fb$1@news.dialog.net.pl>
    <537169ea$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <lkse5j$ud1$1@speranza.aioe.org>
    <8...@g...com>
    <a...@g...com>
    <1...@g...com>
    <d...@g...com>
    <4...@g...com>
    <5...@g...com>
    <b...@g...com>
    <a...@g...com>
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <ll1sml$bql$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ll1uqj$e2n$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <6fhauqprvyr1$.dlg@myjk.org>
    Reply-To: r...@s...won
    NNTP-Posting-Host: apn-31-1-201-237.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1400233920 22438 31.1.201.237 (16 May 2014 09:52:00
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 May 2014 09:52:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <6fhauqprvyr1$.dlg@myjk.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:485959
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-05-15 12:36, Myjk pisze:

    > Czy innych użytkowników (a może powinienem napisać lamerów (?), którzy
    > jednak reklam nie blokują i tym samym z pewnością pośrednio utrzymują
    > portal/aplikację), reklamodawcę (który wykłada kasę na reklamę swojego
    > produktu/usługi, a nie ma wymiernych skutków, lub skutki reklamy są
    > mniejsze), czy reklamującego (który po odejściu reklamodawcy nie jest w
    > stanie utrzymać darmowego serwisu/aplikacji).

    Nie rozumiem skad takie lalum.
    Jak tworca tekstu czy innych tresci jest na tyle
    przebojowy/kompetentny/wartosciowy to niech te swoje teksty po prostu
    udostepnia platnie i tyle. Tlumaczenie, ze kogos okrada sie bo blokuje
    sie reklamy to jakies pomieszanie z poplataniem. To jego sprawa czy to
    co publikuje jest na tyle wartosciowe, ze mozna to sprzedac jakiej
    kolwiek innej forme, czy tez teksty sa na tyle powtarzalne, ze udaje sie
    zarobic wylacznie na reklamie. Popieranie takich tworcow sprawia, ze
    produkuje sie newsy wylacznie po to zeby zarobic na reklamach. Daje sie
    straszny tytul, a w tresci miedzy oczywiscie kolejnymi reklamami
    znajduje sie tekst nie majacy wiele wspolnego z tytulem, czy chocby
    reklamy przed seansem w kinie.
    Tworca tych jak to piszecie tresci moze zawsze wydac ksiazke. Jezeli
    bedzie na tyle wartosciowa to zarobi, a jak nie to niech sam szuka
    sponsorow.

    Pozdro.. TK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1