eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny › Re: Rzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 27 Oct 2017 13:18:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Rzeczoznawca z uprawnieniami do wentylacji potrzebny
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 października 2017 20:43:48 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Bo ja wiem... Jak się rodzina zlezie na urodziny dzieciaka
    Raz na kilka lat zapewne. No chyba że ktos wybitnie imprezowy.
    Nie tak dawno tu pytałem ile razy w roku impry na kilkanaście\kilkadziesiąt osób się
    w domach grupowiczów odbywaja i wyszło ze średnio raz a kilka lat;)
    i masz w chałupie
    > np. 20-25 osób przez parę godzin, to przydałoby się mieć wentylację zdolną
    > jechać "na full" i przy okazji nie hałasującą.
    Jak 20-25 osób to hałas WM bez znaczenia. tym bardziej że i tak pewnie będzie
    ustawiona na 40m3/godz albo wyłaczona

    Znasz kogoś kto normalnie WM zgodnie z norma ma zrobioną i używa te przepływy na
    codzień po kilkaset m3/godz?
    W praktyce jest tak że jak ktoś już to WM zrobi to ze dwa dni zgodnie z norma używa,
    potem do 50m3/godz zmniejsza a za kilka miesięcy wyłącza ustrojstwo i włącza tylko
    jak znajomi wpadną żeby się pochwalić że ma.

    >Jak dla mnie to jest bubel...
    Człowiek zapłacił za cos a dostał coś innego to boli. Ale Budyń dobrze radzi-
    konkretne odszkodowanie wycisnąć a hałasem WM na maksymalnej wydjności się nie
    przejmować bo w życiu nikt z tego korzystał nie będzie
    Ale tak mnie nachodzi- gdzie był inwestor jak mu te kanały zalewali betonem czy
    sufitami zabudowywali i nie zauważył ze rur brakuje? Pewnie zlecił
    "robocizna+materiał" sam olał pilnowanie bo kierbudowi ufał i teraz ma jak ma.