  • Data: 2013-03-01 01:00:43
    Temat: Re: SPRAWDZAJCIE RÓŻNICÓWKI czy działają.
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 28 lutego 2013 20:46:16 UTC+1 użytkownik news napisał:
    > Po tym zdaniu widzę że nie masz ani wykształcenia elektrycznego, ani wiedzy
    > na ten temat, więc mnie rozumiem dlaczego zabierasz na ten temat głos?
    > Nie widzę sensu dalszej dyskusji z tobą na ten temat, dodam tylko że
    > impedancja obwodu się zmieni, tylko tutaj chodzi o impedancję pętli zwarcia,
    > poczytaj sobie o co chodzi:)

    Tak sie składa ze jestem inżynierem elektrykiem z wszyskimi uprawnieniami i wiem jak
    zbudowana jest różnicówka i jak sie ma do impedancji pętli zwarcie.

    > A to że róznicówki są bardzo zawodne wiem nawet z własnego doświadczenia, bo
    > nie raz osobiście byłem świadkiem kiedy nie zadziałała i akurat przez to
    > niezadziałania narobiła sporego spustoszenia w instalacji. Na przykład ktoś
    > przy mnie zrobił zwarcie takie że 100A bezpiecznik sfajczyło a róóżnicówka
    > nawet nie zareagowała.

    Natomiast ty jestes kompletnym ignorantem co znów udowadniasz- w przypadku jak
    opisujesz różnicówka moze sie stopić, zapalic żywym ogniem, czy co tam chcesz a nie
    sie wyłączy i jest to prawidłowe jej działanie. Wiec to co zaobserwowałas to normalna
    rzecz.
    Sie juz nie odzywam...

    b.