eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSamochód elektryczny to jedyny mobilny magazyn energii 10-20-30 kWhRe: Samochód elektryczny to jedyny mobilny magazyn energii 10-20-30 kWh
  • Data: 2022-10-17 23:22:01
    Temat: Re: Samochód elektryczny to jedyny mobilny magazyn energii 10-20-30 kWh
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Monday, 17 October 2022 at 23:05:26 UTC+2, 4...@g...com wrote:
    > poniedziałek, 17 października 2022 o 23:00:53 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > > On Monday, 17 October 2022 at 14:27:32 UTC+2, a a wrote:
    > > > On Sunday, 16 October 2022 at 22:53:20 UTC+2, a a wrote:
    > > > > Czyli samochódem możemy podjechac do szybkiej ladowarkl
    > > > > i przywieźć do domu 10-20-30 kWh energii,
    > > > > a to juz jest coś na wypadek wyłączenia prądu w sieci energetycznej./
    > > > >
    > > > > Oczywiście, nie każdy samochód elektryczny ma opcję out i falownik 230V na
    wyjściu, ale wybioeramy taki, ktrory taką funkcjonalnośc oferuje i śpimy spokojnie
    gdy nadejda wyłączenia prądu, bo możemy oszczędnie przeżyć tydzień i znów pojechac do
    czynnej ladowarki i znów i znów
    > > > > i przeżyć zimę w trybie off-grid.
    > > > >
    > > > > O tym mówiła Toyota o tym pisał Melon i to są jedyne mobilne magazyny energii
    dla Kowalskiego, o dużej pojemności, których sam nigdy nie zbuduje, nawet jakby się
    ze.. ł
    > > > > i żaden UPS bankowy z odzysku tego nie oferuje bo nie jest przeznaczony do
    pracy ciągłej.
    > > > >
    > > > > A teraz jak zdobyć takiego elektryka do użytku domowego ?
    > > > >
    > > > > Firma leasinguje nowe elektryki i udostepnia pracownikom, do domowego
    garażowania.
    > > > >
    > > > > Prywatny leasing może być kosztowny o wymagac gwwarancji finansowych i koszta
    ubezpieczenia moga byc wysokie.
    > > > >
    > > > > Opcją jest jazda testowa na tydzień ale może sie okazac , że prądu wtedy nie
    wyłączą.
    > > > >
    > > > > Ktoś powie, że elektryk za 100.000 zl to drogo i ma racje, to bardzo drogo i
    niepotrzebnie wyrzucona kasa,
    > > > > ale leasing pracowniczy to jest to, bo usługa typu wypożyczalnia elektrykow
    jako mobilne magazyny energii nigdy nie zadziala, bo jak będą wyłaczenia to dotkną
    wielu i elektryków w wypożyczalni zabraknie, a jakl nie będzie wyłaczeń, to po co
    wypożyczac elektryka i tracić kasę, gdy to żaden cymes
    > > > Czyli mobilny magazyn energii, nawet do 100 kWh
    > > >
    > > >
    > > > "W środę firma Dcbel z Montrealu ogłosiła, że wprowadza na rynek r16,
    urządzenie do zarządzania energią typu all-in-one. Wykorzystuje energię słoneczną do
    ładowania EV, ale działa również jako domowe źródło zasilania rezerwowego.
    > > >
    > > > Jednostka może ładować do dwóch EV w tym samym czasie, i oferuje szybkie
    ładowanie (znane jako Level 3 lub DC Fast Charging) dając 60 mil zasięgu baterii w
    godzinę. CEO Marc-Andre Forget opisał go jako "małą Supercharger Tesla wewnątrz
    domu".
    > > >
    > > > Całkowity koszt: 4,999 dolarów, plus instalacja i EV (nowy Nissan Leaf zaczyna
    się od około 31,000 dolarów).
    > > >
    > > > Jednostka Dcbel pochodzi z towarzyszącą aplikacją do monitorowania zużycia
    energii w swoim EV i domu. Urządzenie będzie dostępne najpierw w Kalifornii jeszcze
    tego lata, gdzie dyrektor generalny Marc-Andre Forget dostrzegł potrzebę lepszych
    rozwiązań energetycznych (oraz dlatego, że stan ten charakteryzuje się dużą liczbą
    posiadanych pojazdów elektrycznych). Po kryzysie klimatycznym w Teksasie na początku
    tego roku, firma planuje uruchomienie również tam.
    > > >
    > > > Dcbel może naładować każdy pojazd elektryczny, ale aby użyć pojazdu
    elektrycznego jako źródła energii, samochód musi mieć dwukierunkowe ładowanie. To
    jest tylko kompatybilny z Nissan Leaf i Mitsubishi Outlander plug-in pojazdów
    hybrydowych na razie. Więcej producentów samochodów dodaje bezpośrednie pojazd do
    sieci możliwości, jak nadchodzące Kia EV6 i wszystkie przyszłe Volkswagen EVs.
    > > >
    > > > Forget powiedział, że Dcbel wykorzystuje zakup EV, aby "uczynić je bardziej
    wygodnymi", zwłaszcza że samochody siedzą zaparkowane z naładowaną baterią przez
    większość czasu.
    > > >
    > > > Dcbel może uzupełniać codzienne zużycie energii w domu dzięki zmagazynowanej
    energii z pojazdu elektrycznego lub może zacząć działać podczas przerwy w dostawie
    prądu. Forget powiedział, że przeciętna przerwa w dostawie prądu trwa około czterech
    godzin, a Dcbel automatycznie włączy zasilanie z samochodu, gdy nastąpi przerwa w
    dostawie prądu. Bateria samochodu może zasilać przeciętny amerykański dom przez
    maksymalnie 12 godzin, w zależności od tego, ile energii zużywasz do uruchomienia
    lodówki, mikrofalówki, piekarnika, klimatyzacji i telewizora.
    > > > ZOBACZ TAKŻE: Tesla buduje potężną baterię dla Teksasu
    > > >
    > > > Forget oczekuje, że ludzie kupią menedżera energii przy zakupie EV lub przy
    zakupie domu, ponieważ jest to duża inwestycja w ten energooszczędny styl życia. Nie
    jest wymagana Tesla.
    > > >
    > > > Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)
    > > W domu te 100 kWh w mobilnym magazynie energii nie sa potrzebne,. bo prąd
    zazwyczaj jest przez cały rok,
    > > ale może to być dobre rozwiązanie kempingowe, tam gdzie nie ma przyłacza, gdzie
    brak prądu.
    > >
    > > Jedziemy, rozbijamy sie na polanie, w lesie i mamy prąd i to dużo prądu.
    > >
    > > Ale tylko wtedy gdy elektryk parkuje na polanie.
    > >
    > > A gdy planujemy wyjazd na zakupy, to ci co zostaną na polanie, pozbawieni zostaną
    prądu całkowicie.
    > >
    > > I trzeba to jakoś rozwiązać.
    > >
    > > A ,trzeba elektrykiem p[ojechac do miasta na doladowanie.
    > >
    > > I będę pracował aby przygotowac cała logistykę takiego użytkowania elektryka jako
    magazynu energii 100 kWh
    > >
    > > Chinczyk otwiera fabrykę aku do elektryków na wymiane w Mimcach
    > > i to może być pomysl
    > >
    > > Jeden magazyn energii w samochodzie, a drugi na kempingu, ale z ladowaniem
    solarnym i inverterem, falownikiem
    > >
    > > Ale jak wykonać wymianę aku na kempingu, aby zawieźć rozladowany magazyn do
    szybkiego ladowania w mieście ?
    > >
    > > Ok, c iężarówka może rozwozić magazyny energii każdemu w razie potrzeby i
    odbierac reozladowane.
    > >
    > > Ale sam pakiet aku musi być przygotowany do pracy off-grid w domu, czyli falownik
    i wyjście 230V
    > > i sterownik, monitoring, licznik energii i przyłacze w domu, które przyjmie
    energie z aku.
    > >
    > > Problemem są koszty dowozu pakietu na kemping
    > > a gdyby wymiana pakietu w samochodzie była łatwa, do samodzielnego wykonania na
    kempingu
    > > \to kierowca może odwieźć pakiet na wymianę i pbrac nowy (tak planuje Chinczyk)
    > >
    > > A po zakonczeniu kempingowania firma odb iera rozladowany pakiet aku, bo to
    samochodu drugi się nie zmieści.
    > >
    > > Na 100 kWh rynek na pewno siuę znajdzie i warto w to zainwestować
    > >
    > > bo jakieś żelówki 2 czy 4 , do niczego sie nie nadają
    > >
    > > No i przyłacze sol;arne do ladowania i awaryjne do podłaczenia agregatu, ale on
    halasuje okropnie.
    > Jeśli samochodem rozbijecie się na polanie to martw się żeby grzybiarze przyszli i
    zadzwonili pod 112.
    Nie bądź dziecinny
    polany ,mają wlaścic ieli

    Jak kupisz to jest twoja i możesz się rozbijać kempingowo na swoim
    a i grzybiarzy zaprosić na imprezkę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1