  • Data: 2011-07-01 17:37:51
    Temat: Re: Satel Micra a większa ilość czujek ...
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:35889d0e-302d-4203-a2e5-647dec44bb39@y13g2000yq
    y.googlegroups.com...
    > Wiesz takie centralki to są dobre do zabezpieczenia 2 pomieszczeniowego
    > sklepu. Do zabezpieczenia przeciętnego domu to wg mnie minimum
    > funkcjonalne
    > daje CA-10 gdzie masz standardowo 8 wejść na płycie +2 w manipulatorze a w
    > razie potrzeby możesz dokupić ekspander wejść zwiększający liczbę wejść do

    Wszystko ok ...

    Na początku miał być CA-10 lub Versa 10 lub Versa 15 ...

    Nie ukrywam jednak że gdy zobaczyłem Satel Micra to bardzo spodobał mi
    się ten alarm.
    Jest mały , ma telefon GSM (chce mieć możliwość deaktywowania/
    aktywowania alarmu przez telefon) , ma możliwość aktywowania/
    deaktywowania alarmu pilotem ...

    To dla mnie spore zalety , bo klawiatury musiałbym mieć dwie (kable są
    wyciągnięte) , ale to dodatkowe koszty i pewne niedogodności ...

    Wszystkie te funkcje uzyskasz np w CA 10 z tym że nie jestem pewiem co do
    aktywowania konkretnej strefy za pomocą pilota - cały system na pewno tak.
    Oczywiście poprzez dokupienie odpowiednich podzespołów - radilolinii
    sterującej, modułu GSM itp. Przyznaję że dokupując różne moduły koszty
    rosną, ale rośnie też funkcjonalność, ale w tej branży tak włąśnie jest.
    Podstawową funkcjonalność "pudełkową" można mieć za stosunkowo niewielkie
    pieniądze ale bez możliwości rozbudowy a systemy szerzej konfigurowalne
    niestety kosztują
    Sprawdź dokładnie czy za pomocą wbudowanego modułu GSM możesz sterować
    systemem. Nie czytałem specyfikacji tej centrali - zazwyczaj ten moduł służy
    do powiadamiania o wystąpieniu alarmu.

    Co do reszty założeń zgodzę się z grubsza - profecjonalista obejdzie alarm
    gdy będzie chciał, gówniarzy powinien odstraszać