    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Date: Sat, 27 Mar 2010 13:14:31 -0700 (PDT)

    On Mar 27, 9:00 pm, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Zalatuje pokrzywdzonym przez kapitalizm komunistą. Wszyscy stolarze chcieli
    > te 8 kzł? I pewnie bezczelni chcieli jeszcze tratlki dorobić, co?

    > Coś lepszego w twojej opinii. Mogłeś schody pomalować farbą do betonu to
    > byłoby jeszcze szybciej i jeszcze taniej.

    > A ty budujesz dla innych czy dla siebie? Po co publikujesz te zdjęcia?

    > To sobie kup, tylko nie wrzucaj już zdjęć tych rzeczy jeśli nie chcesz
    > komentarzy.

    Nie jestem pokrzywdzony, raczej kozystam z przyjemnsci bycia
    kapitalista. Buduje dla siebie i jestem amatorem w branzy budowlanej.
    Ale jesli slysze ile kasy chca tzw fachowcy za prace ktora jest prosta
    jak 2+2 to normalnie mnie skreca, gdyz musialbym paru ludziom pensji
    nie wyplacic. Tak wiec sam zakasam rekawy i w wolnym czasie pracuje.
    Zdjecia umiescilem aby wszystkich niedowiarkow przekonac ze mozna w
    miare estetyczne i tania cos porzadnego wykonac. Moze nie jest to np
    takie cos http://www.evadesigns.com/pics/petit_palais_staircas
    e.jpg
    ale na moje potrzeby wystarczy, a ze jestem pragmatykiem i zyje
    skromnie to i schody nie musza byc jakies okazale.
    Zreszta z doswiadczenia widze ze im jest ktos bardziej zakompleksialy
    i przez Boga mniejszym rozumem obdarzony tym bardziej pokazowo chce
    zyc i przed obcymi wystawiac sie.