  • Data: 2014-05-07 12:48:44
    Temat: Re: Sciana ze szkla - co myslicie?
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 maja 2014 10:53:01 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No i wlasnie to mnie najbardziej ciekawi. Niby w pasywnych robi sie
    >
    > podobnie, ale nie mam pojecia jak to sie sprawuje podczas zimowych,
    >
    > mroznych nocy.

    Pewien znajomy po zmianie klimatu z polskiego na znacznie cieplejszy, spełnił swoje
    marzenie i w domu ma całą szklaną ścianę oraz poważne koszty chłodzenia.
    Mimo rolet na dzień, dużej wysokości salonu (~5m), a szyby są 3 i dwie z nich są
    trudnotłukące (P4 czy coś takiego).
    Wyszło, że chłodzenie kosztuje znacznie więcej niż ogrzewanie.

    --
    ZZ@private