  • Data: 2012-01-09 12:03:44
    Temat: Re: Scianka kolankowa: tynkowac czy plyta?
    Od: "Piotr " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kacper <e...@W...pl> napisał(a):

    > No właśnie ja tez miałem w planie zabudowac płytą bo kolankowa ok 100cm
    > a poddasze w płytach gk na krokwiach będzie.
    > Planowałem stelaż, w to wełna, i na to płyta gk.
    > Zastanawiałem się tylko co z folią spod gk idących po krokwiach.
    > Należałoby ją ciągnąć chyba po kolnakowej też, do samej podłogi?
    >

    > Rafał

    Jeśli masz już wystarczającą wełnę w skosach to ta w ścianie kolankowej da Ci
    jedynie aspekt akustyczny, bo wymiernych zysków z dodatkowego ocieplenia
    raczej nie będzie. Z folia podobnie - jeśli masz na skosach do samego dołu to
    na ścianie bym sobie darował. Chyba, że masz spaprane inne warstwy folii na
    dachu, wtedy ten kawałek może częściowo zastąpić wiatro czy paroizolację.