    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ścianka prysznicowa 100cm
    Date: Wed, 28 Dec 2011 13:38:32 +0100

    Użytkownik "Piotr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ef6844be-f14b-4952-bc85-a6ec7815ac70@f33g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On 27 Gru, 19:39, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Mam mini-łazienkę o szerokości 104cm miedzy ścianami.
    >
    > Planuje w jeden koniec upchnąć brodzik 100x80.
    >
    > Efektem czego mam 3 ściany z kafli i jedną, o szerokości 100cm, otwartą.
    > Przestrzeń przed nią zajmuje umywalka więc nie mogę sobie pozwolić na
    > wielkie szklane drzwi otwierające się na 80cm.

    A może zasłonka? Tania, łatwa w utrzymaniu czystości i - jeśli
    znajdzie się ładną - estetyczna.

    Zasłonka nigdy nie jest łatwa w utrzymaniu. Musi być łatwa w ściągnięciu w
    celu przeprania, klei się do nóg az po pas, podczas kąpieli co jest bardzo
    denerwujące. Jak tylko puścisz wodę tak ona zaraz jest wciągana w środek
    prysznica i lgnie do ciała. Zmusza to do jakiś kombinacji z dociążaniem jej
    u spodu a to powoduje że całość tymbardziej nie jest łatwa w utrzymaniu
    czystości a i walory estetyczne wątpliwe. Jeśli już to bym szukał jakiś
    drzwi harmonijkowych albo po prostu pozostawił natrysk otwarty.
    Pomieszczenie malutkie więc zimno bez drzwi do natrysku nie będzie. Jedynie
    co, to wyciaranie po prysznicu ale to nie takie duże pomieszczenie więc
    szybko się posprząta a i zawsze czysto jest.

    Marek