  • Data: 2012-11-17 19:23:55
    Temat: Re: Ścianka wolnostojąca dla TV - wzmocnienie?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lis, 19:52, "Irokez" <n...@w...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Powsta a sobie cianka dzia owa wolnostoj ca, czyli bokami nie zwi zana do
    > adnej ciany, tylko po sufit.
    > Szerokia na 120cm, do sufitu czyli 2,6m, z bloczk w multipor 10cm.
    > No i stoi, ale si zastanawiam czy na pewno postoi.
    > Mo e po bokach wpu ci po pr cie zbrojeniowym 12mm od wylewki po sufit i
    > zacementowa ?
    > Ma na tym wisie TV

    Jak dodasz pret to bedzie ok.

    Bez preta tv uwisi i nawet bedzie dosyc stabilnie. mialem kiedys
    scianke z cegiel (gruba na 5 cm) wisial na niej kaloryfer panelowy.
    Jak ja burzylem to nie poszlo trudno ale tez "sama" sie przewrocic nie
    chciala.
    Tyle ze ona byla szersza i miala w sobie futryne.

    Dodaj po precie, jak sie da to ciutke podkuj podloge i sufit tak zeby
    pret sie w niej choc 2-3 cm zakotwil. Bedzie ok.