  • Data: 2012-04-21 18:03:38
    Temat: Re: Się witam:)
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Kwi, 00:01, Gonia J <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > świństwach)taką małą lopatką... Z cebulkami wykopuję.
    > Ostatnio wykopałam taką wielką kępę perzu, porzuciłam i krokus mi tam
    > wyrósł. Czy ja powinnam obtrząchnąć cebule (bo on je rozmnożył) z ziemi,
    > czy raczej sadzić z kupą tej trawy/nie trawy? Ja nawet nie wiem, czy to
    > perz, ta kępa przypomina jeża z jabłkiem. Taka trawiasta ostra wyspa...
    >
    > Zimozielone rozumiem i dzięki:)

    > ----------
    > Moje koty lubią się gapić i myślę też o postawieniu im takiej altanki
    > w^dokowej, żeby mogły sobie ptaszki i inne cuda pooglądać.> Moje zainteresowania
    ogrodowe "przeewoluowały" już raczej od

    > No i na tym polega rozmowa z debilką ogrodniczą:) Nie mam pojęcia, co to
    > są rośliny tarasowe. To takie, co wytrzymują w doniczce?

    W doniczce na zewnątrz.
    O, np:
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/892361
    I tutaj mój taras przed tym, zanim został zadaszony:
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/450498

    > A tunelowa
    > uprawa pomidorów ?

    W foliowym tunelu. W tym albumie jest trochę zdjęć także z tunelowymi
    roślinkami:
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/892357

    Przy okazji - tutaj moje dynie, na zewnątrz :-)
    http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/969608

    > No mówiłam przecież, że jestem w temacie śmiertelnir głupia!!!
    > pozdrawiam wszystkich cierpliwch

    Nie mów tak o sobie, po prostu nie masz orientacji, jak i ja kiedyś.
    Byłam absolutnie zielona jakieś 30 lat temu, do tego stopnia, że kiedy
    mama łaskawie dopuściła mnie do pielenia grządek w warzywniku,
    wyrwałam jej równo i chwasty, i czarną rzodkiew, zostawiając pięknie
    wypieloną, gołą ziemię :-D