    From: <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Skuteczny pochłaniacz zapachów potrzebny
    Date: 27 Feb 2013 19:38:52 GMT

    "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl> wrote:

    > Ale o jakiej kasie mówimy - mniej więcej?
    >
    > Pzdr.
    > Andrzej Jota

    Ja za swój ozonator dałem 450PLN na Allegro. Uważam że zwrócił się przy
    pierwszej pracy jaką miałem w domu.
    Ozon jest toksyczny przez 35 minut od jego wytworzenia i po zadzialaniu na
    np. fenole rozpada się do czystego tlenu.
    Po godzinie się rozpada zupełnie i jest groźny jak zeszłoroczny śnieg.
    Przebywanie w pomieszczeniu ozonowanym jest nieprzyjemne...za to po
    godzinie od zabiegu zostaje tam dużo tlenu i przyjemne odsiwerzone
    powietrze. Raz w miesiącu robię ozonowanie profilaktyczne. Taki sprzęt
    dopiero pokazuje ząbki jak jest faktycznie smród po czymś wrednym. Daje się
    usunąć trwale i skutecznie zapach fajek z auta w którym było palone latami
    i inne rewelacje...pisze to co sprawdziłem. Poszukam instrukcje i zeskanuje
    dla ciebie bo mam ją po polsku i jest tam wszystko opisane co i jak.
    Naprawdę uczciwa instrukcja z przykładami użycia i zastosowania...jak ją
    znajdę...

    Pozdrawiam
    Andrzej