    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Solarna pogoda i ...
    Date: Sat, 20 Aug 2011 23:11:57 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

    > To jest powierzchnia dobrana do potrzeb. Na jedna osobe przyjmuje sie bodaj

    > 1,5m^2 a na pozostale po metrze. Do 1,5m^2 w rzeczywistosci do blisko 2m^2

    > bo chyba mniejszych nie ma, baniak 100 litrow i powinno niezle dzialac.

    > Tez o tym slyszalem, ale nie widzialem. Plaskie wzglednie latwo mozna

    > ocenic, jezeli po absorberze nie widac sladu zuzycia to mozna przypuszczac,

    > ze kolektor bedzie pelnosprawny.

    > Jak sa warunki to mozna i na balkonie jeden kolektor zmiescic.

    > Pozdro.. TK

    Można i na balkonie. Tylko że nie mam balkonu. Za to mieszkam na ostatnim
    piętrze i nad sobą mam strych nieużytkowy. Prawie rok myślał administrator z
    właścicielem czy mi pozwolić na ułożeniu nad mieszkaniem 15 centymetrów wełny.
    Oczywiście za wełnę zapłaciłem ja. Jak bym im powiedział że chcę zainstalować
    solara to by im się mózgi przegrzały. Warunki ma idealne. Na dachu solar, pod
    nim na strychu zbiornik. Jedyną przeszkodą będzie ograniczenie umysłowe tego co
    by się miał zgodzić. A jak by był przepis to sprawa była by prostsza.