eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSpadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem › Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
  • Data: 2017-11-12 22:07:27
    Temat: Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, November 12, 2017 at 9:57:25 PM UTC+1, gobo wrote:
    > Hej,
    > Uziemienie jest ok.
    > Pomiary byly tez robione w skrzynce. Instalacja byla sprawdzana przez
    > elektryka z papierami i magicznymi:) urzadzeniami.

    No to mozliwe, ze taki prad "przysylaja", ale ja tam nie do konca wierze w jakies
    papiery i magiczne urzadzenia ;) i gdybym ja mial taki problem, to pierwsze co bym
    zrobil, to wlasnie sprawdzil sam najprostszym miernikiem uniwersalnym - 5 min roboty
    max. (tzn 4.5min na wymyslenie gdzie znalezc uziemienie i jak je "dociagnac" do
    miernika, 30 sek na zmierzenie napiec miedzy tym uziemieniem a obiema "dziurkami" w
    gniezdzie, ktore ma zbyt wysokie napiecie )
    W sumie wystarczy jakas durnie zrobiona instalacja i mala awaria, np. trojfazowa
    roznicowka do zasilania 1 fazowych obwodow, w ktorej rozlaczyl sie na amen przewod N.
    Wtedy pomimo porzadnego uziemienia w skrzynce beda takie cuda..

    WS