  • Data: 2011-02-15 20:47:21
    Temat: Re: Spadła elewacja wieżowca. Kolejny raz
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lut, 21:21, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > może też być tak że sie jest zwykłym człowiekiem kóremy pieniądze nie
    > przewróciły w głowie.

    Albo pracoholikiem ktory nie kupuje sobie nic, bo zwyczajnie nie ma na
    to czasu :) A kogos kto nie ma czasu na przyjemnosci, rodzine, hobby..
    mozna tylko zalowac.

    > Często jest tak że ludzi mają inny system wartości i nie odczuwają potrzeby
    > pokazywania się albo generalnie bezsensownego szastania forsą. Pieniądze
    > wydają na wycieczki albo dzieła sztuki albo wprost inwestują w firmę.

    A Wy odrazu z tym pokazywaniem sie :) Co jest gorsze w tych
    kategoriach - wyjazd do Dubaju i wklejenie słitaśnych foteczek na
    facebooku czy NK z wycieczki, czy kupno ferrari ? :) Ja mysle ze
    wycieczka. Pozatym piszemy chyba o prawdziwych bogaczach, a nie o
    ciułaczach ktorzy kupuja ponad swoj stan, czy na kredyt. Bogacz nie
    musi inwestowac swoich pieniedzy w firme bo firma sama na to zarabia.

    Naprawde nie widze nic zlego w kupieniu sobie helikopterka za pare mln
    pln, majac majatek rzedu kilkuset mln pln i zarobki na poziomie np.
    1-2 mln pln / mc. Nic w tym nie ma "na pokaz".
    pozdr.

    --
    Adam