  • Data: 2015-09-08 12:50:20
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 8 września 2015 11:48:23 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Aa potem tą trawe kosi i wk,,,ia takiego Maćka np.;)

    Ja mysle, ze Maciek to taki typ co przez "rozmowe" mial na mysli podejscie
    do faceta z kosa i postraszenie policja jak nie przestanie halasowac :-)
    Wtedy ja z wrodzonego skurwysynstwa tez kosilbym tak czesto jak to tylko
    mozliwe i mialbym go w dupie. Zreszta mam takiego jednego sasiada co chcial
    mi lata temu lopate wpakowac w plecy i on teraz slucha mojej kosiarki
    glownie wtedy kiedy maja niedzielne imprezki rodzinne na tarasie typu
    chrzciny, urodziny, komunie. Moglbym kosic w sobote ale dla mnie niedziela to
    dzien jak codzien i mysle ze czesto podswiadomie kosze wlasnie w niedziele,
    zeby chuja zdenerwowac :D

    A ja mam spokoj - mam dzialke 0,5ha - z jednej strony droga i zadnych sasiadow,
    z dwoch stron las - najblizsze domy 200-300m dalej. Z trzeciej strony sasiadka,
    ktora jeszcze sie buduje ale jej to bedzie wisialo bo od mojego ogrodu dzieli
    ja moj garaz i jej dom (taras ma tak nietypowo z drugiej strony). Sasiad,
    ktorego czasem podenerwuje mieszka po skosie, za droga, wiec chyba niestety
    az tak uciazliwe to dla niego nie jest ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.