  • Data: 2009-05-27 13:29:29
    Temat: Re: Spowalniacz drzwi
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gvje5b$7qp$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > ma problem z trzaskaniem drzwiami. Prośby i groźby nie pomagają wiec
    > trzeba coś zrobić by uniemożliwić trzaskanie drzwi, żadne hamulce czy
    > samozamykacze nie zdarza egzaminu bo mam bardzo mało miejsca na ich
    > zamontowanie a drzwi pancerne wyjściowe. Poza tym estetyka takiego
    > rozwiązani jest średnia. trzaskanie drzwiami jest problem bo przez
    > trzaskanie obniżają sie na zawiasach i średnio co kwartał trzeba je zdjąc
    > i podkręcić.

    Samozamykacz jest rozwiązaniem dedykowanym do takiego czegość. Jeżeli nie
    można go zamontować na futrynie, można na skrzydle.
    Oprócz tego odpowienie usczelki gumowe na futrynę
    mozna rozważyć dobranie jakiejś sprężyny gazowej która będzie tłumić ruch w
    kierunku zamknięcia, ale to już zabawa i eksperymenty