  • Data: 2013-07-06 12:57:41
    Temat: Re: Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!
    Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <1q15u5dri16ax$.187884dmt3jki$.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

> [...]

    Nie był?
    Choc to dziwne, byłbym za NIE.

    > W sumie to nawet nie bardzo chcę usuwac akurat ten wątek... ale kiedyś
    > skorzystam.

    I ja uważam,ze choć temat jest NTG, to istotny, i dlatego TG ;)
    Z płk. Kuklińskim w ocenie mam natomiast niejakie kłopoty.
    no niby rzecz oczywista, ale jakoś takoś....
    I Snowdena ludzie różniscie oceniają.
    Raczej negatywnie- w USA..... co mnie jakos nie dziwi.
    (pozostając przy temacie)

    --
    Pozdr. Z_D