eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSprawdzcie filtry siatkowe w CORe: Sprawdzcie filtry siatkowe w CO
  • Data: 2011-04-14 08:36:46
    Temat: Re: Sprawdzcie filtry siatkowe w CO
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    news:io695m$eja$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:io66lq$vih$1@news.onet.pl...
    > W zasaidzie tak. Szczerze mówiąc było ze dwa razy tak przy jakich
    > malutkich wod-kanach w łazienkach, ale kilka razy zrezygnowałem z wykoania
    > robót które klienci sobie "wybrali" z całościowego kosztorysu, np " to ja
    > sobie sam zrobię: przytnę i ułożę rurki a pan przyjdziesz je "tylko"
    > polutować", lub "ja sobie sam te gazówkie posręcam a pan przyjdziesz i
    > wystawisz protokół bo ja nie mam uprawnień"

    Tu sie Tobie nie dziwię. Tylko desperat by takie zlecenia przyjmował;))


    >> I nie miałmzadnych problemów ze ktoś na coś sie wypioł. Jak cos było do
    >> poprawy to telefon i w ciągu kuilku dni zrobione. Bo to wszystko zalezy
    >> od relacji człowiek-człowiek.
    >>
    >> Nie dziwne. Robota trwa 2-3 miesiące. Bierzesz materiał na wz - powiedzmy
    > dla uproszczenia że w ciągu 2 miesięcy zbiera się kwota 20 tys zł. "Po
    > drodze" wpłacasz zaliczki i dostajesz potwierdzenia wpłat (faktura
    > zaliczka czy choćby KP)- sprzedawca też jakoś musi utrzmać płynność i
    > zabezpieczyć się częściowo na okoliczność np mojego nieszczęsliwego wpadku
    > którego nie przeżyję (puk puk w niemlaowane). Ja to rozumiem. Pod koniec
    > wszystko jest rozliczane "na zero". Z różnych względów nie zawsze jest
    > korzystne fakturowanie w okresach np miesięcznych - czasem lepiej to
    > zrobić po zakończeniu jakiejś inwestycji u klienta. Tak jak pisałem prz
    > kilkuletniej współpracy są sytuacje załatwiane "na gębę" czasem ja biorę
    > towar na kilka dni bez żadnego dokumentu, czasem zostawiam w ten sposób
    > gotówkę. Tym razem nie zadziałało - mea culpa, bo nie dopilnowałem by
    > dostać papier.

    A ok. Niezroumiałem wczesniej jak to było. Dałes kasę nie wziełes KP
    nieuczciwy pracownik kase zwinoł i baj baj. To pech tylko współczuć. Moja
    pracownica raz miała wypłacic klientowi 25tys zł. Wypłaciła klient pojechał,
    za dwie godziny wraca i pyta czy jej się gotówka w kasie zgadza.
    Przeliczamy- brakuje 5tys. Klient z usmiechem wyjmuje 5tys z ł z torby
    oddaje. Dał mu paczkę 50zł za dużo. Miała więcej szczęscia jak rozumu ze
    trawiła na uczciwego gościa. Inaczej na koniec dnia przy przeliczaniu kasy
    byłby płacz. I kilka miesięcy pracy za darmo;))


    --
    Pozdrawiam

    Krzysiek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1