eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie › Re: Sprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie
  • Data: 2017-01-22 20:40:26
    Temat: Re: Sprawność nowoczesnego kotła na pellet, groszek czy co tam się sypie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty napisał:

    > Ale to chyba do wanny żeliwnej :> Jak wlejesz Pan do akrylu,
    > to raczej nie da się wleźć bez odgłosów paszczowych.

    Wannę mam blaszaną, temperaturę ustawioną właśnie na 45 stopni.
    I tak to jakoś z ową tolerancją jest. Nie analizowałem gdzie
    stopni ubywa, ani czy ubywa tyle, ile myślę -- kocioł też może
    co innego pisać, a co innego wylewać z siebie.

    > To ja zapodam Waści więcej danych do przemyślenia we wannie ;)

    Szkoda że dopiero teraz, bo właśnie niedawno wyszedłem.

    > Budynek mieszkalny:
    > - jednorodzinny 35 l/osobę
    > - wielorodzinny bez wodomierzy mieszkaniowych 48 l/osobę
    > - wielorodzinny z wodomierzami 38,4 l/osobę
    >
    > Jak widać, osobniki bez wodomierzy zamieszkujący gromadnie
    > myją się solidniej. Natomiast z wodomierzami już oszczędniej,
    > ale i tak ciut lepiej niż jednorodzinne brudasy.

    Za jednorodzinnych ja sporo nadrabiam. Ciekawe co by było,
    gdybym sobie dla szpasu wodomierz na rurze obstalował.

    > Budynek zamieszkania zbiorowego:
    > - hotel z gastronomią 112 l/miejsce noclegowe
    > - hotel bez gastronomii 75l/miejsce
    > - schronisko, pensjonat 50l/miejsce
    > - budynek koszarowy, areszt, 70l/łóżko
    >
    > Jak widać, gość w hotelu sobie nie żałuje. A i żołnierz lub
    > osobnik w pierdlu też lubi się popluskać. Turyści to brudasy,
    > bo mimo że 50 litrów ciągną, to na jednym miejscu śpią po dwóch,
    > więc wychodzi 25 litrów na głowę.

    Z hoteli podobno ludzie lubią kraść ręczniki. Może ciepłą wodę
    też wynoszą? Dawnymi czasy w pierdlu kibel stał w kącie. Z pokrywą.
    Może te 70 litrów (na łóżko) to dla złodziei hotelowych?

    > Inny budynek:
    > - szpital 325l/łóżko
    > - szkoła 8l/uczeń
    > - budynek biurowy, produkcyjny 7l/pracownik
    > - budynek handlowy 25l/pracownik
    > - budynek gastronomii lub usług 30l/pracownik
    > - dworzec, lotnisko, muzeum 5l/gość
    >
    > W tym szpitalu to jakaś masakra, byłem parę razy ale nie widziałem
    > jakiś tłumów w ręcznikach kąpielowych, a żeby wylać 325 litrów
    > gorącej wody to trzeba by się pluskać chyba parę godzin :P
    > Uczniowie to wiadomo, brudasy. Ale i biurwy oraz robole nie lepsi ;)

    W szpitalach mogą księgować ciepłą wodę, a kupować strzykawy, czy co tam
    akurat brakuje dla terapii.

    > No i tak to cieknie z kranu, ludziskom na uciechę.

    Zawsze mówiłem, że te wszystkie rozporządzenia urzędowe to jedno wielkie
    lanie wody.

    Jarek

    --
    W uzupełnieniu c.k. rozporządzenia z dnia 21.11.1879 każdy wagon aresztancki
    powinien posiadać wychodek. Jeśli takowego nie ma, to w wagonie znajdować się