eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami? › Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi urządzeniami?
    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Stacje uzdatniania wody - macie jakieś doświadczenia z tymi
    urządzeniami?
    Date: Sun, 07 Nov 2010 20:08:02 +0100

    Dnia 07-11-2010 o 14:53:41 mk <d...@t...pl> napisał(a):

    > Fajnie, że zalinkowałeś-teraz nie mamy wątpliwości, że nie rozumiesz co
    > tam jest napisane!
    > Otóż sól należy dosypywać (UZUPEŁNIAĆ ZASOBNIK) bezpośrednio przez
    > zmywaniem i to jest prawda-dosypywać przed gdyż podczas dosypywania
    > część wyleci, wypłynie i tylko o tę część soli chodzi, reszta pozostaje
    > w odpowiednim zbiorniku na kolejne mycia.
    Przepraszam a czy ja coś innego napisałem?
    Tylko chodzi o to że sól sama w sobie powoduje korozję i uzupełnienie
    trzeba robić przed samym zmywaniem.

    > Cieszę się, że pomogłem i zmywanie zyska inną jakość-teraz nie będziesz
    > musiał do każdego zmywania dosypywać soli,
    A gdzie napisałem że do każdego zmywania?

    jeśli będziesz miał jeszcze
    > pytania to pisz śmiało. Nie wiem tylko, co powiesz innym domownikom na
    > tę wieść.
    He powiedziałbym ci coś ale po co, ciesze się że umiesz zmywarke
    obsługiwać.

    --
    Pozdr
    JanuszK