  • Data: 2012-07-09 09:16:17
    Temat: Re: Sterowanie roletami -satel integra prośba o rad
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niektóre nadajniki gsm w ten sposób podłączone (do out i masy) potrafią
    > świrować, pewnie dlatego że samo wyjście wtedy świruje, dlatego też raz
    > może ci działać a raz nie

    \
    Na tych outach niskoprądowych jest napięcie 12V nawet ustawionych na
    monostabilne?

    wczoraj sprawdzałem i własnie nie było napięca, ale multimetrem jakims lewym
    dzis podskocze cos kupic lepszego

    ale o dziwno teraz działa za każdym razem, swirował jak odwrotnie
    podłączałem przewody.

    masz moze jakis model takich przekaźników aby były możliwie małe, w puszkach
    przy
    roletach juz ciasnawo jest, moze jakis link do allegro gdzie mogę odrazu
    zakupić
    przyda się więcej bo chce wyprowadzić sterowanie oswietleniem również

    pozdrawiam
    AT