  • Data: 2010-10-13 19:20:48
    Temat: Re: Sterowanie temp pod?ogówki
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-10-2010 o 16:33:26 Tomemk <d...@g...pl> napisał(a):

    > pod?ogówke robi? go?ae który robi to od lat, nie wiem co liczy? a co nie
    > jest w ka?dym pomieszczeniu poza sypialni?
    >
    > co prawda w innych domach dzia?a bez tych bajerów
    > jednak chcia?bym mieae mo?liwo?ae ustawienia temp na wieczor ni?szej
    > i w weekendy
    >
    > w firmie dzia?a to z kot?em na groszek
    > z tym, ze w firmie mamy
    > regulatory elektryczne
    > RONDOSTAT HONEYWELL HR-20E
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1265157430&msg=
    Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.
    > na grzejniki
    >
    > i oszczedno?ae jest po ich zamontowaniu jest odczuwalalna
    > obiekt sporych rozmiarów z hal?
    > (od 2 lat uzywane wczesniej 2 lata bez nich)
    >
    > na noc temp spada do 15 w dzien 21
    > nikt nie interesuje sie kot?em, który jest 50m dalej,
    > co ok 3 dni tylko jest uzupe?niany i czyszczony
    > wczesniej nikomu nie chcia?o sie skrecaae grzejników
    No właśnie GRZEJNIKÓW, bo je można tak regulować podłogówki NIE.
    Jak czytam twoje posty to ten instalator nieżle cię naciągnął.
    Jak masz możliwość to oddaj te grzejniki do sklepu,
    to co chcesz kupić do sterowania jest ci niepotrzebne
    jako że piec będziesz miał prymitywny to wystarczy ci
    zwykły czujnik temp bimetalowy który bedzie włączał
    dmuchawę w piecu i pompę od podłogówki, bo pompa przy pioecu
    na grzejniki które teżpewnie będziesz miał i zbiornik ciepłej wody
    musi chodzić aby pieca nie zagotować.
    A najlepiej to poszukaj jakiegoś instalatora który ma o tym pojęcie.
    Jak jesteś ze śląska ale tak bliżej południa to mogę ci to obejrzeć.

    --
    Pozdr
    JanuszK