  • Data: 2021-10-02 14:59:48
    Temat: Re: Sterownik do pieca - czym on własciwie steruje?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Przecież to widać :)

    A to musze sie przyjrzec :)

> [...]
    > się go odkopać w koło oczywiście fragmentami na głębokość
    > przemarzania (na oko 1m poza górami)
    > i ocieplić styropianem. To dużo daje bo nie wychładzają się ściany
    > na dole i przez to zmniejsza efekt ciągnięcia zimnem po nogach.
    > Ja mam podobną powierzchnię, okna dwuszybowe 10letnie, piwnicę
    > ocieploną aż do ławy, teren górzysty, wypizdowo, grzeję gazem
    > razem z cwu i gotowaniem wychodzi mi rocznie <3,5kzł. To tak dla
    > porównania, samo grzanie to około 2-2,5kzł rocznie było więcej ale
    > ostatnie zimy słabsze to i zużycie spadło.

    W domu jest mała spizarnia i kotłownia które sa poniżej linii gruntu.,
    obnizone wzgledem parteru.
    W jednym miejscu widac, ze pod podłoga jest kilka cm styropianu.
    Co do fundamentu - nie mam pojecia i szczerze powiedziawszy - jakos
    tego nie widze zeby to rozkopywac :)
    Po obwodzie to bedzie ponad 50m...

    --
    Pozdrawia... Budzik