  • Data: 2013-08-15 00:00:57
    Temat: Re: Stół warsztatowy "Zrób To Sam"
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:186ac25e-fb9f-4298-9957-a94d2f014876@googlegrou
    ps.com...

    > Napisałem niekoniecznie tobie skąd taką pompkę się bierze i ile
    > kosztuje. Nie pasuje ci to nie.

    Chwila, chwila, odpisałeś bezpośrednio mnie, więc o co biega?
    Napisałeś wczesniej: "Ale nic nie poradzisz że metoda z podciśnieniem
    jest najprostsza ...".
    Kolejny raz próbujesz przeforsować swoje teorie, a tu "jak byk" kolejny
    raz ci udowadniamy, że metoda z workiem i agregatem wcale nie jest
    najprostsza, bo trzeba trochę wysiłku, aby wszystko zdobyć i
    przygotować. O wiele łatwiej jest znaleźć kilka ciężkich przedmiotów i
    postawić je na sklejanych płytach.
    Takze i proponowany przez ciebie budżet to utopia, bo trzeba pojeżdzić
    po złomach, znaleźć odpowiedni sprzęt, wymontować, i jeszcze dać parę
    złotych złomiarzowi. Oczywiście, czasami zdarzają się okazje
    przypadkowe, że można mieć nawet za darmo czy też tylko za
    zdemontowanie, ale tych okazji nie masz "na zawołanie".
    Tak więc nie rozumiem po co ta cała polemika i "udowadnianie wyższości
    świąt ..."?