    From: tofik <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Stonehenge
    Date: Fri, 10 Sep 2010 01:39:59 -0700 (PDT)

    On 7 Wrz, 21:31, "johnny" <j...@p...pl> wrote:
    > W jakiejś książce ogrodniczej zobaczyłem fotkę nietypowego ogrodu. Otóż,
    > wyobraźcie sobie rozległy trawnik, a na nim nieregularnie posadzone
    > kolumnowe cyprysiki wysokości 4-5metrów, poprzetykane bryłami ciemnych
    > iglaków, przycinanych na kształt głazów. Najciekawsze jednak była forma tych
    > kolumn - otóż formowane były w graniastosłupy pochylone w lewo bądź w prawo.
    > Wyglądało to zjawiskowo, bo to taki jakby kamienny las, roślinny Stonehenge.
    > Oczywiście, jak mawia mój syn przeglądając tatusiowe świerszczyki - lepiej
> [...]
    056aeab5809a.html

    mnie sie nie podoba, ale
    skoro tobie -- to nie widze problem.
    wydaje mi sie jednak, ze
    owo profilowanie tych drzewek
    musi byc jednak spojna
    caloscia z domem i cala reszta
    otaczajcych tenze dom drzew i krzewow.
    no wiesz, chodzi mi o to, zeby
    ta forma nie dawala wrazenia tz
    "pasuje jak roza do kożucha"
    rzecz jasna i z mieszania styli
    w ogrodzie np.futuryzm & klasycyzm
    może i móglby wyniknac pewnien urok, ale czasem
    mozna przedobrzyc.
    jesli juz, to mozna podzielic ogrod na
    sektory z ktorych kazdy
    moglby przedstawic jakis styl.
    chodzi o to zeby w jednym miescu nie
    uzyskac raczej nie pozadanego efektu
    przesytu, że dosłownie tyle wszystkiego
    iz nima na czym oka zawiesić - mnie osobiscie
    taki przepych meczy.