    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Stop GMO!
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Mon, 31 Jan 2011 00:30:31 +0100

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 00:01:14 +0100, Witek napisał(a):

> [...]
    yczne/

    > Niestety to w większości stek "pierdół" i farmazonów wypisywanych przez
    > gości mających tylko powierzchownie-internetowa wiedzę, niestety.

    Gościu, czekam na Twoje konkrety.

    > Znowy ogólniki bez uzasadnienia, farmazony wypisywane bez zrozumienia
    > podstaw.

    Więc TY rozumiesz podstawy i twierdzisz, że nie ma zagrożenia?

    > Ciekaw jestem czy jak znajdziesz w necie stronę która udowadnia że
    > ziemia jest pałaka, to tez ja zacytujesz jako źródło?

    Na pewno tego, że Ty coś tu krytykujesz, nie da się podać jako argument ani
    źródło.

    > Czy wiesz co znaczy "recenzowalne żródło"?
    > Niestety, większość twoich odpowiedzi ogranicza się do ctrl-c ctrl-v.

    Cała Twoja "argumentacja" jak dotąd sprowadza się do naśmiewania z
    delegacji tylko dlatego, że była to grupa wyznaniowa.

    > Cytujesz pseudonaukowe wypowiedzi, które nieznajdują uzasadnienia, a
    > jedynie są internetowym bełkotem ;-(

    Podaj uzasadnienie contra - naukowe, nieinternetowe, bez skupiania się na
    wyznaniu jako czynniku głównym w stosunku do genetycznych modyfikacji.
    Czekam.

    > Bzdura!!! Jakby cytowana Pani uczyła się biologii w podstawówce to
    > dowiedziała by się o muacjach i transferze genetycznym indukowanym
    > przez wirusy!!!

    Na pewno się uczyła. Tylko że nawet wirusy nie połączą genomu kota z
    człowiekiem, a człowiek chce :->