  • Data: 2011-01-31 22:58:47
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka brought next idea :

    > Zapewne nasi pradziadkowie też tak mówili do osób mi podobnych, które
    > ostrzegały przed zagrożeniami, o których się niektórym nie śniło wtedy, a
    > które dziś, w ciągu zaledwie 2 pokoleń, stały sie faktem.

    Zabewne też były osoy tobie podobne, ostrzegające przed zagrożeniami,
    które nigdy nie nastąpiły - jak twierdzenia, że nie wolno latać bo
    podziurawi się nieboskłon, a czy średniowieczne wierzenia, że mycie się
    może przyprawić o obłęd i szybki zgod.
    Jeszcz troche i usłyszymy, że nas przed jakims potopem ostrzegasz ;-)
    Witek