  • Data: 2019-11-18 22:05:37
    Temat: Re: Straż miejska i śmieci
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.11.2019 o 20:22, SpiskowyMocny pisze:
    > Ostatnio Straż Wiejska zyskała nowe uprawnienia, mianowicie może wchodzić
    > każdemu do domu pod pretekstem kontroli kotłowni i miejsca składowania
    > opału,
    (...)
    no i jakby do mnie przyszli, to przywitam, wpuszczę, pozwolę sprawdzić,
    pogadam. To ich praca, zajmą mi mniej czasu niż telemarketer, albo
    pracownik banku z ofertą kredytu. Dla kogo to może być problem? No chyba
    tylko dla tych którzy są na bakier z prawem. W końcu... jaki jest sens
    ustanawiać jakiekolwiek prawa, skoro niema możliwości sprawdzenia czy
    zakaz/nakaz jest przestrzegany? Jak Ci coś ukradną, to złodzieja mają
    ścigać kulturalnie, zawiadamiając 3 dni wcześniej że wjadą na chatę
    paserowi?

    ToMasz