    From: Andrzej S <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Studnie wiercę....
    Date: Thu, 27 Jun 2013 16:13:35 +0200

    W dniu 2013-06-27 09:05, Albercik pisze:

    > 1:40 jest najlepszy fragment:)

    Jak widac taki fach - mozna dostac po jajach.

    Gdy wiercili u mnie, gosc obszedl caly teren (oddalil sie
    na jakies 0.5 km). Wyjasnil, ze w terenie, w którym nie ma
    porównawczych odwiertów, trzeba sprawdzic, co sie stanie
    z ew. trwalym wylewem wody. Nowa rzeczka musi miec godziwą
    drogę do morza.

    Opowiedzial jak ekipa taki ulew uzyskala w miasteczku.
    Udalo sie zaczopowac jak na filmie, ale po kilku godzinach
    otworzylo sie kilkanascie metrów obok, akurat kolo kosciółka.

    Nie sa to niewinne zabawy, niemniej mam zamiar amatorsko
    wiercic ok. 10m studni w oparciu o liczne materialy na youtube :)
    --
    A S