  • Data: 2009-09-18 10:25:32
    Temat: Re: Styrodur
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mirek napisał:

    > jestem na podobnym etapie a raczej tuz przed, tyle że hydromax zamiast
    > styroduru. Czemu folia kubełkowa nie? Wszyscy mówią ,że raczej tak. Chętnie
    > posłucham alternatywnej opinii

    Mnie budowa cofnęła w rozwoju, dlatego też przypominałem sobie pytania
    po co i dlaczego, i w o każdą pierdołę, której nie wiem, nie rozumiem,
    ew. budowlaniec chce mi coś wcisnąć zawszę pytam.

    Zapytaj ich dlaczego sądzą, że należy dać folię kubełkową, co to da ? wg
    producentów styrodur jest twardy i wodoodporny, czyli w sumie nie trzeba
    go chronić, a jeśli już to nie tak jak wełnę, czy styropian.
    Jak masz kiepskie warunki gruntowe, to przestrzeń między folią kubełkową
    a ścianą będzie idealna, by gromadziła się tam woda.
    Po drugie, zastanawiałeś się jak wykończysz tą folię nad gruntem ?
    Jeśli już coś musisz dać to daj zwykłą czarną budowlaną folię.

    pozdrawiam
    rafał