  • Data: 2013-05-20 10:08:12
    Temat: Re: Styropian grafitowy - będą problemy???
    Od: mucher <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 20, 9:41 am, cte <c...@o...eu.com> wrote:
    > Na allegro widz szary styropian grafitowy na ciany. Cena - w
    > por wnaniu z bia ym - za m2 lambda np. 0,033 jest atrakcyjna. A jak z
    > klejeniem tego? Szczerze m wi c na cianach widzia em tylko bia e
    > styropiany, ew. z kropkami (to mia y by te super hiper 031).

    Gdzie ty widziałeś biały z taką lambdą? Generalnie to systemy
    dociepleń są niby homologowane (czy jak to się zwie) na białym - ale
    ja pisałem np do Caparola i odpoweidzieli, że i szary można. Tylko
    pamiętaj - żadne, k***a placki - gości co chcą kleić na placki
    natychmiast won z budowy - tylko na ramkę.

    mucher