  • Data: 2009-07-26 21:51:18
    Temat: Re: Styropian pod posadzka w garazu?
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastanawiam sie po co nam te kanaly. :-)
    > Lubie majsterkowac przy samochodach, ale coraz mniej na to czasu. Mam
    > takiego jednego po przerobkach czekajacego na dalsze realizacje, ale teraz
    > budowa i czasu tym bardziej brak.

    Teraz trzymam tam śmieci różne, w zimie można ziemniaki, a w lecie piwo :).
    Ja tam na razie sam wszytko dłubie przy swoim samochdozie a za
    zaoszczędzoną kasę na mechaników kupuje sobie systematycznie narzędzia.
    Ja tam biedny kredytowy chłopak jestem, więc jak mam za wymianę rozrządu
    płacić 300 zł to wolę sam się przemęczyć i mieć pewność, że wszytko
    prawidłowo zrobiłem.
    A moja dniówka w pracy jest tak marna, że mi się opłaca samemu robić.

    Pozdrawiam
    Michał