  • Data: 2009-01-22 22:30:44
    Temat: Re: Sufit - izolacja akustyczna
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "IYIS" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gl5ah3$h20$1@news.onet.pl...

    > Chcę jak najbardziej wytłumić dźwięki ( również uderzeniowe).
    > Dlatego nie chcę , by druga warstwa była połączona bezpośrednio
    > (mocowaniem) z sufitem obecnym, a wisiała na czymś pośredniczącym.

    Generalnie dobrze kombinujesz warstwowoscia ale chyba za mocno :-)).
    Poszukaj na stronach producentow bo kazdy ma podane wartosci izolacji. Mocno
    interesowalem sie tym tematem i moim zdaniem wystarczy obnizenie o ok 15-17
    cm. Wazna jest jakosc wykonania konstrukcji - tasmy akustyczne po obwodzie,
    warstwowosc konstrukcji.
    Wystarczy ze pierwsza warstwa to bedzie np 1 - 2 cm pustki , 10 cm gestej
    welny, guma i do tego plyty ciezkie np farmacell dany na 2x na mijanke tak
    ze druga warstwa nie jest mocowana tam gdzie pierwsza. Ciezar zatrzymuje
    dzwieki uderzeniowe, wypelnienie powietrzne.

    Sa systemy zabierajace tylko 6 cm np nida sonic ale one izoluja tylko o
    11dB. Konstrukcja z podwojnej plyty moze dac wiecejw g producentow. Bedzie
    problem jesli sciany dzialowe nie sa w tych samych miejscach na gorze i na
    dole wtedy moze bedzie trzeba odizolowac tez sciany.

    Ja sie wyprowadzam do domu. Na pohybel @#$%%

    Pozdro
    Zonzi